elviraeeriksson

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Elvira Eriksson - 9 december 2014 15:43



Hej allihopa!
Nu tänka jag berätta lite för er om min axel. Eller mer sagt mina problem i både axlar, rygg, höft. Jag har ledproblem, troligen ett sorts syndrom som gått i arv. Det gör att jag är överrörliga i den, har alltid ont i den. Min axel har hoppat ut led, jag bröt den när jag var liten, mina höfter stannar o klickar. Jag går hos en sjukgymnast och ortoped. Jag får inte längre dans i skolan eller ha idrott sen några veckor tillbaka. Jag får inte dra upp min arm mer än 90°. Allt detta för att försöka sänka en svullnad jag har i kapseln som sitter runt axelkulan.

Jag ville bara förklara detta så alla vet eftersom att jag ibland skriver "kunde inte va med pga.axeln" osv. Sö det är som det är. Efter jul taggar jag akupunktur och kanske operation... Aja nu vet ni! Men hur är det med er? Har ni något problem med kroppen? Ha en bra dag:)

Av Elvira Eriksson - 9 december 2014 15:29

här har jag gjort ett collage med fina jul klänningar!

RÖDA
Alla kommer från nelly.com kostar Max.299kr
Snygga eller hur? Dessa 6 är mina favoriter bland de RÖDA funderar själv på att köpa en...

http://nelly.com/se/red-dresses-campaign-2222/

SVARTA
här är även några svarta från H&M
kostar mellan 300-600kr.

Av Elvira Eriksson - 9 december 2014 15:21

för en ur usel uppdatering, jag gick nyss en kommentar från Julia, som gjord enig peppad att skriva igen! Tack<3
Orsakerna till detta är plugg, låte risk en dålig orsak men det är sanningen. Haft så jäkla mycket plugg, knappt sovit alls vill inte skrämmer men åttan är tyvärr ett rent helvete när man jämför med sjuan.. Aja sen har de hänt lite annat också mellan vänner och med killar så tyvärr fick ja prioritera bort bloggandet då! Men nivåer jag tillbaka... Med en massa inlägg i tanken,,,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag är en 14 årig tjej som bloggar om skönhet, mode, dans oh mitt liv. fortsätt läs om du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards