elviraeeriksson

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Elvira Eriksson - 7 september 2014 18:26

Hej, allesammans har förberett lite inlägg nu för hela veckan...spännande.. Gjort läxor, joggat, vart i skogen och duschat. Nu ska jag blåsa håret sen chatta med vänner och sova. Tänk så mycket vi ska hinna hela tiden! Men idag har ändå varit en slappar söndag, jag har börjat med att gå på promenader alltså typ jogga lite mest för att jag tycker det är skönt med luft, och för att jag gillar att röra på mig och vill ta vara på att kunna vara ute än utan att frysa! Sen är det ju även roligt att träffa lite folk:) nej nu ska jag sätta igång med de sista punkterna på schemat vi hörs:-)

Av Elvira Eriksson - 7 september 2014 18:20

Här kommer de hår prudukter jag använder mest just nu.
I duschen...
1. Schampoo: head and shoulders
Just nu, den gör inte håret fettigt men jag brukar även varva med att ha Hs. Schampot eller ett schampo från bad head.
2. Hårinpackning från evital. (Fiberlogic) Såå bra, den ska reparera skadat hår och det gör den verkligen!
3. Rakgel. Inte något som jag har i håret men som jag ändå använder i duschen, när jag rakar benen.

Efter duschen...
1. Couture cream. Har i när håret är blött det gör så håret inte blir frizzigt. Kommer ifrån Tigi bad head, foxy curls.
2. Hårolja: när håret är färdig blåst. Det gör så att håret inte blir torrt eller skadat. Kommer ifrån loreal evital.
3. Värmeskydd om jag ex. Plattar eller lockar håret. Detta är super bra! Spraya lite i topparna så att håret inte bränns eller går av. Inte i hårbotten då blir håret fettigt! Mitt kommer ifrån loreal silk and gloss.
4. Hårspray. Denna är bra för man får inte mjäll av den som man kan få av vissa. Den håller bra och luktar gott. Spraya lite i lockarna eller i hårbotten så håller frisyren! Från schwardschoft taft.

Hoppas ni gillade inlägget kram<3

Av Elvira Eriksson - 7 september 2014 13:42

Här kommer lite, inköp som jag tänker mig och som jag även tipsar andra om. Hösten kan ju kännas gr och trist men efter sommarens klädsel så kommer höstens enligt mig. Gillar att basplagg dominerar, boots, mössor snygga kappor och stickade tröjor!
Sen så gav jag er även två bilder på spring byxor jag behöver ett par nya inför hösten så då tänkte jag visa vilka jag funderar på..
1. H&m 299kr
2. Nike 249kr

(Och alla kläder på understa bilden är ifrån h&m)

Av Elvira Eriksson - 7 september 2014 13:30

Hej! Förlåt för att jag inte har gjort någon updt. Men det har varit så mycket i skolan, med vänner och privat.. Ska försöka att ge er minst 1 inlägg per dag nu <3

Men idag var jag och familjen i skogen. Vi plockade lite blåbär och jag tror min syster ska baka paj. Men jag tog några fina bilder som ni kan få se här:-)

Presentation


hej jag är en 14 årig tjej som bloggar om skönhet, mode, dans oh mitt liv. fortsätt läs om du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards