elviraeeriksson

Alla inlägg under september 2014

Av Elvira Eriksson - 30 september 2014 18:44

Stora schampo testet fortsättning..

[Bild]

Av Elvira Eriksson - 30 september 2014 18:38

nu har jag under det senaste året testat olika schampon. Här har jag ställt samman alla i en tabell. Priserna är ungefärliga och alla omdömen personliga. (Fett hår? Står för hjälper mot fett hår och skadat hår? Står för hjälper mot skadat hår)

[Bild]

[Bild]

Av Elvira Eriksson - 30 september 2014 15:06

idag var det en stressig dag. Först har vi matte prov (oförberett) sedan dans då vi förbereder iför vår prao (jg ska vara reklam för min skola på andra skolor och ha dansföreställning för dem i små grupper 4 och 4) sedan var det engelska test... Båda testen idag gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig! Bra Elvira! För jag hade inte tränat så mycket och hade typ tänkt mig att jag skulle iaf klara ett c men nu när jag skrev proven blev det nog iaf ett B eller A!! Sedan var det lunch, tyvärr inte alls gott så fick gå hungrig sista lektionen.. Men så fort vi slutade träffa jag lite vänner nere på stan och fikade eftersom vi var så hungriga haha.. Efter fikat var det fort iväg för mig till läkaren. Jag skulle kolla min axel och få en röntgen tid bokad.. Men nu är jag äntligen hemma igen och har massor av läxor.. Och planer för kvällen och imorgon. Kram

Fikat idag, espresso house chai latte (så gott..) och blåbärs muffins tror jag..<3

Av Elvira Eriksson - 29 september 2014 21:44

jagvmåate blivit klädes galen haha! Jag bara ser en massa snygga kläder överallt och vill såklart ha allt men kan inte köpa något typ... Men snart är det ny månad och ny månads peng som jag ska köpa nåt snyggt för.. Haah.. Jag är helt galen det finns så mycket jag "behöver" nu.. Nya spring byxor, mascara, klänning, (en extra jacka fast jag redan har 4..), ansiktstvätt m.m ni hör att det här inte alla är saker man måste ha men som jag typ älskar nu..
Här får ni se ännu ett klädes collage mycket ät från hm men det är för bilderna är enkla att ta därifrån men de första kläderna har jag hittat på andra affärer. Collaget är från igår så idag har jag hunnit hitta mycket mer..! Haha som sagt klädesgalen

Av Elvira Eriksson - 28 september 2014 17:18

vilken av dess jackor är snyggast? Ska fungera kall höst /sval vinter ungefär.

Jackorna är ifrån h&m
Sjal från gina tricot
Mössor från h&m

Av Elvira Eriksson - 27 september 2014 17:26

jag fick nyligen en kommentar på om jag kunde säga vart ni kan kontakte mig: här är det.
Ni kan skriva vad ni känner men kan inte lova att kunna svara alltid

Av Elvira Eriksson - 27 september 2014 15:25

hej, i skolan arbetar vi nu med alkohol och droger (tobak, sniffning, beroende framkallande medel) eller vi har jobbat med. Vi ska ha ett prov om allt på måndag. När jag läser om allt detta och förstår hyr farligt det är och samtidigt vet hur många ungdomar som använder cigaretter, har druckit m.m Tänk bara vad vi ungdomar gör mot oss själva! Och allt detta gör vi pga av grupptryck man vill vara cool eller iaf ha testat det. Jag tycker det är så fel... Visst man tänker ibland och undrar hur det är, hur smakar det osv. Men vill man verkligen fortfarande det när man vet vad som händer?

Nu vill jag inte vara er mamma och säga hur dåligt det är.. För jag vet redan att man inte bryr sig vad föräldrarna säger om det. Men vet ni att genom att bara testa dricka krymper er hjärna, ni förlorar celler i kroppen, ni riskerar att bli beroende? Och att röka det är väl ungefär lika idiotiskt som att dricka en dryck som heter "jag vill förstöra min lungor och ge mig själv cancer" "eller jag vill förstöra mina flimmer hår i halsen och ge mig rökhosta genom den delen som är kvar av mitt liv eftersom jag ändå kommer dö tidigare" eller "jag vill även göra så att alla jag står nära när jag förstör min kropp ska få i sig nikotin och tjära som finns i röken". Eller att snusa "jag vill förstöra min andedräkt, tänder, tarmar och lever". Aja nu vet ni kanske mer än vad ni visste innan eller så har jag bara tjatar om det ni redan vet. Och om det nu är så att ni vill dricka fast ni inte fyllt 18 på en fest. Drick inte den billiga spriten någon köpt ut för den kan innehålla metanol (man dör av en klunk metanol".

Så kram på er alla nu vet ni vad jag har prov på imorgon<3

Av Elvira Eriksson - 21 september 2014 17:39

Nu sitter man här på söndag kvällen och har plugg framför sig...
Hel min helg har gått åt till konfirmationsmöten (jag ska konfirmera mig om jag inte sagt det..) och fest. På fredag var jag på fest och på lördag. Så har knappt sovit något... Som har ledit till huvudvärk idag... Men kalla fall har jag nyss bockar av matten nu tänkte jag plugga till mitt biologi prov imorgon.. Önska mig lycka till eftersom jag inte har lobbat biologiboken på hela veckan... Aja baja Elvira....
Aja kram på er hoppas ni får lite roligare söndags kväll än mig! Kram

Presentation


hej jag är en 14 årig tjej som bloggar om skönhet, mode, dans oh mitt liv. fortsätt läs om du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards