elviraeeriksson

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Elvira Eriksson - 3 augusti 2014 20:23

Nu kommer en liten behandling för ansiktet denna passar normal-oljig hy då jag använder en dagkräm för oljig hy.

1. Först rengör du ansiktet med produkt 1( ev.morning cleanser by sothys). Här kan du tvätta bort rester av smink eller bara smuts.

2. Sedan använder du en peeling eller scrubb. Jag använder en från sothys (micro gel peeling)

3. Nu återfuktar du ansiktet med en ansikts kräm eller gel. Jag använder en från yvess rocher för oljig hy.

Nu är det klart denna lilla procedur gör jag en gång i veckan med peeling om du använder skrubb för ofta så kan det irritera om du tex har finnar. Men 1 gr i veckan är bara bra för att ta bort döda hudceller.

Ha det bra!

Av Elvira Eriksson - 3 augusti 2014 19:39

Nu sitter vi inomhus för det är så mycket regn och åska ute. Vi ser knappt ut genom fönstret och på nyheterna säger de att det är klass-1 varning vilket jag inte vet vad det betyder... Vet ni? Men man får
Väl göra det bästa av situationen och spela spel eller mysa! Eller som jag, jag ska göra en lite ansiktsbehandling
No2 i dag. Som jag tänkte blogga om här uppe snart... Kram

Spa

Av Elvira Eriksson - 3 augusti 2014 11:42

Nu har jag varit på spa det var en mycket god frukost buffé och sköna behandlingar. På vann är det så att man kan välja vann ceremoni och då får man olika produkter att använda på spat. Jag valde fotbad, fotinpackning, ansikts peeling och ansikts tvätt.

Av Elvira Eriksson - 3 augusti 2014 07:10

Nu åker jag iväg till vann. 7 ringde klockan och nu sitter vi i bilen utan frukost... Kurr kurr. Men så fort vi kommer till vann (spa) ska vi äta frukost och ha det skönt tsm med mina bästa kusiner och farmor. Längtar kram<3

[Bild]

kursiv text bilder på vann

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag är en 14 årig tjej som bloggar om skönhet, mode, dans oh mitt liv. fortsätt läs om du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards